Friday, December 19, 2008

Info Agama- Amalan Yang Mulia Untuk Pedinding Diri

Salam...

Sekadar untuk berkongsi. Agar kita semua sentiasa di lindungi Allah SWT daripada sihir Jin & Syaitan.Sebaik- baiknya jika sebelum tidur dan jadikan Amalan harian selain berzikir, amalkan selalu membaca Ayatul Qursyi, An-Nas, Al-Falaq, Al-Ikhlas kerana ayat2 ini besar ertinya sebagai senjata yg amat mustajab & ayat pelindung daripada gangguan Syaitan, Jin dan manusia2 pengamal ilmu sihir.

Nauzubillahi mindzalikh.. Kita tak tahu dan tak sedar di mana2 perkara seperti ini dan selain daripada Pukau boleh berlaku pada diri kita atau pada ahli keluarga kita. (Bacaan mestilah dengan betul tajwidnya dan kita faham maksudnya, se-eloknya refer dari tafsir Al-Quran dan fahami maknanya).

Cuba anda baca maksud surah Al-Falak (ada menyebut mengenai Sihir).Marilah kita sentiasa ingat mengingati dan sentiasa berpesan yg baik2.

Selain daripada sbg pelindung, ayat2 ini juga boleh di jadikan Resepi tambahan untuk para Ibu, Isteri yg memasak.

Dengan sentuhan Dzikir, Kalimah2 Allah & surah di baca dgn penuh keikhlasan dan betul bacaan nya InsyaAllah boleh di jadikan sebagai pelindung kebahagian Keluarga / Rumahtangga (sebab itulah sebenarnya lebih baik makan / masak dirumah daripada di luar, kita tak kenal siapa tukang masak)... Percaya atau tidak, anda boleh amalkan sekarang.

Semua info ini memberi menafaat kepada kita semua...

Sekian.

No comments:

Powered By Blogger

Anda adalah pelawat yang ke.....

;

King Of The KOPS

King Of The KOPS

About Me

Hanyalah Manusia Biasa.............

Blog Archive

My Blog List

Selamat Datang - Trafik Tak Jem Hari Ini !!

Followers

Islamic Hijri Calendar