Friday, February 20, 2009

Masa Berlalu Dengan Pantas

Hari ini Jumaat ,20 February 2009. Sudah hampir nak masuk ke bulan Mac ..Cepatnya masa berlalu. Terlalu banyak sensasinya bulan February ni ..politik perak tak selesai-selesai lagi...Kes Elizabeth Wong , Pilihanraya Bukit Gantang dan bukit Selimbau dan terkini speaker Dun perak gantung MB dan Exco perak.Bila nak selesai aku pun tak tahu.

Kadang-kadang aku naik malas naik ikut perkembangan politik nie..tapi nak buat macam mana ..dah minat. Tengoklah nanti, aku rase aku nak concentrate dengan Orkid dan Agro aku aje..tengoklah macamane....

No comments:

Powered By Blogger

Anda adalah pelawat yang ke.....

;

King Of The KOPS

King Of The KOPS

About Me

Hanyalah Manusia Biasa.............

Blog Archive

My Blog List

Selamat Datang - Trafik Tak Jem Hari Ini !!

Followers

Islamic Hijri Calendar