Saturday, October 17, 2009

Memang Jenis Spesis Katak!!!!!

KUALA LUMPUR 16 Okt — Anggota Parlimen Pasir Mas Datuk Paduka Ibrahim Ali tidak menolak kemungkinan menyertai semula Umno jika perubahan yang dituntut oleh pucuk pimpinan parti itu berjaya diterjemahkan untuk membela serta melindungi nasib kaum Melayu dan Peribumi.
"Kalau Umno berubah dengan apa yang dituntut Presiden (Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak) dan Timbalan Presiden (Tan Sri Muhyiddin Yassin) itu berjaya diterjemahkan, mesti saya minat untuk bersama Umno, tapi bukan dalam masa terdekat,” katanya ketika dihubungi Bernama di sini hari ini.

Ibrahim yang juga anggota Parlimen Bebas dan Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) mengakui mempunyai dua sebab mengapa beliau kini lebih cenderung kepada Umno.

"Sebab pertama...peralihan pucuk pimpinan kepada Datuk Seri Najib manakala yang kedua sebab kesungguhan parti itu menjaga kepentingan orang Melayu,” katanya.

- BERNAMA

Sebab sebab @ tanda tanda yang real ( Jelas ) mengapa Mat Katak Mahu lompat kembali kepada UMNO


Memang naluri serta darah beliau masih cinta kepada parti berkarat ini
Muktahir ini selalu hetam pakatan rakyat serta tak sehaluan dengan kepimpinan Pakatan.
Jenis manusia tak kenang budi pada Tok Guru yang telah memungut beliau dari tong sampah umno dan bagi peluang tetapi masih suka berkonfrantasi dgn tok guru.
Selalu memuji dan menasihat umno dalam media dengan ulasan yang mengampu-ampu
Spesis Ibrahim ini kalau dibuat kajian sampel DNA dimana mana hospital memang positif ada dna katak kah.. kah.. kah ..sebab beliau suka lompat parti

Ok kalau pembaca nak tambah yang nombor enam sila komen...

No comments:

Powered By Blogger

Anda adalah pelawat yang ke.....

;

King Of The KOPS

King Of The KOPS

About Me

Hanyalah Manusia Biasa.............

My Blog List

Selamat Datang - Trafik Tak Jem Hari Ini !!

Followers

Islamic Hijri Calendar