Thursday, January 8, 2009

Bangsa Yahudi ( Bangsa Binatang)

Kejammm..kanak-kanak yang tidak berdosa turut menjadi mangsa Bangsa Yahudi di semenanjung Gaza.


Penduduk Palestin tetap mempertahankan tanahair mereka

Gambar : Aerial Sharon tidak Ubah Seperti Mayat Hidup!

Salam,

Allah telah mengingatkan kepada kita didlm Al-quran yang bermaksud 'bangsa yahudi tidak akan senang / puas dengan kejahatan mereka kecuali kamu tunduk kepada mereka'. Beratus-ratus tahun dahulu bangsa yahudi ini pernah dipancung oleh pahlawan islam,Salehuddin dan baitul muqaddis ketika berada didalam kekuasai islam ; tenang dan aman. Namun, akibat kepada kelalaian umat islam disekitar bumi palestin , akhirnya penduduk yahudi yang berjumlah berapa ribu orang sahaja telah berjaya mengusir berjuta penduduk palestin yang pada hari ini tidak ubah seperti tinggal didalam sebuah penjara yang besar.

Bangsa Yahudi hari ini sekali lagi mengulangi kekejaman mereka pada sekitar tahun 40an dahulu dengan menjadikan penduduk palestin disemenanjung gaza tidak ubah seperti tempat mereka memburu binatang buruan di dalam hutan. Rakyat palestin ,tanpa senjata canggih bekalan makanan yang mencukupi dan bekalan ubat-ubatan , tetap berjuang mempertahankan bumi mereka walau seinci pun dan sanggup mempertaruhkan nyawa mereka demi tanahair untuk anak cucu mereka dan agama islam.

Walaubagaimanapun , Tuhan tidak pernah memungkiri janjiNya. lihatlah gambar diatas , Bekas Perdana Menteri yang juga Jeneral Regim yahudi yang mengetui bala tentera yahudi ketika menyerang dan merampas bumi palestin pada tahun 1948 ,Aerial Sharon ,tidak ubah seperti ibarat mayat hidup.

Bagi kita di malaysia , apa yang boleh kita lakukan?

Kita boleh berdoa,menderma dan yang paling penting dan paling berkesan ialah memboikot barangan buatan Yahudi/Israel Ini. Mana-mana produk yang mempunyai Bar kod bernombor 7290, jgnlah dibeli dan cubalah menggunakan barangan alternatif yang lain. Dengan ini, sumber ekonomi mereka akan terhad dan ini pastinya sedikit sebanyak akan menjejaskan operasi ketenteraan mereka.
Sekian.

No comments:

Powered By Blogger

Anda adalah pelawat yang ke.....

;

King Of The KOPS

King Of The KOPS

About Me

Hanyalah Manusia Biasa.............

Blog Archive

My Blog List

Selamat Datang - Trafik Tak Jem Hari Ini !!

Followers

Islamic Hijri Calendar