Wednesday, June 30, 2010

Perancangan Khalid Peningkan Puak-Puak ToYo

Jika benar mimpi khalid untukrakyat selangor dan kuala lumpur ini menjadi nyata, pahang akan menganga dan para alkatakis dan kroni akan terpinga pinga.

ini karena jalan untuk menebalkan poket akan terhalang akibat kebijaksanaan khalid dalam menghalang ketirisan kewangan dan kesungguhannya dalam mengurus tadbir sumber untuk kepentingan rakyat.

lihat kalimat dibawah ini:
Projek pemuliharaan Sungai Klang hanya memakan belanja RM2 bilion berbanding skim mengimport air dari Sungai Pahang yang menelan kos RM40 bilion.
"Kos projek bernilai hampir RM40 bilion ini melibatkan teknologi mengorek terowong di bawah Banjaran Titiwangsa. Kontraktor tersenyum lebar dengan jumlah RM40 bilion ini, yang sebenarnya dibayar oleh kamu semua. Apa kata jika kamu belanja kurang dari RM2bilion, kamu akan dapat jumlah air yang sama, bahkan dari sungai yang bersih, kamu juga turut memulihkan sungai itu, membersihkan tempat penapisan air, air murah untuk semua masyarakat Selangor dan di Wilayah Persekutuan," tegas Tan Sri Khalid.

itulah mengapa para alkatakis tersangat ingin mb selangor ini cepat turun dan kerusi panas mb.karena khalid akan menjadi halangan besar mereka yang tamak untuk merampas selangor kembali.
Diposting oleh BRIGED MP SEGAMBUT at 17:05
Labels: SATIRA POLITIK

No comments:

Powered By Blogger

Anda adalah pelawat yang ke.....

;

King Of The KOPS

King Of The KOPS

About Me

Hanyalah Manusia Biasa.............

My Blog List

Selamat Datang - Trafik Tak Jem Hari Ini !!

Followers

Islamic Hijri Calendar