Friday, January 15, 2010

Hanya UMNO Sajelah yang dapat membela nasib malaysia!!! Bahlol 3

KUALA LUMPUR: Kementerian Pelajaran memaklumkan bahawa terdapat pindaan terhadap pelaksanaan bantuan makanan asrama sekolah tahun ini, berikutan kekangan peruntukan bajet mengurus bagi kementerian itu.

Ketua Setiausaha kementerian tersebut, Tan Sri Dr Zulkurnain Awang dalam satu kenyataan media hari ini, berkata berdasarkan pindaan itu, kementerian memutuskan untuk menaikkan bayaran Bantuan Makanan Asrama.

Beliau turut berharap supaya semua pihak dapat sama-sama berganding bahu memikul cabaran dan tanggungjawab dalam merealisasikan agenda pendidikan nasional berikutan kedudukan kewangan pada tahun ini. - Bernama

Bila wang rakyat dah abih dikerjakan, maka rakyat diajak sama-sama berganding bahu memikul cabaran. Cabaran kepala tok dia yang buat...!!!

Kerajaan UMNO/BN dah banyak membantu Melayu? Perhatikan carta di bawah. Wah!!! bertambah ramai pelajar Melayu yang dibantu oleh kerajaan UMNO...!!!!




N3 di atas dan carta gua petik dari Blog Kerajaan Rakyat tanpa izin.


Jadi marilah kita mengucapkan tahniah kepada Kera...jaan yang di tunjangi oleh Barisan Nazional dan di ketuai oleh umno sebuah parti yang berjuang untuk orang2 melayu dan agama islam. Mereka telah berjaya membawa Malaysia ke tahap kemajuan yang tidak tergambar oleh orang2 melayu sendiri.

Hanya barisan nazional sahaja yang mampu memerintah Malaysia. Dan lihatlah kejayaan yang mereka bawa. Contoh seperti n3 gua sebelum ini (klik sini) tahniah sekali lagi gua ucapkan, dan (klik sini) perjuangan "Ketuanan Melayu" dan banyak lagi seperti yang lu orang sendiri pun tahu.

Apakah Malaysia bakal menjadi Zimbabwe....? Itu lu orang kena tanya dengan PM 1Malaysia atau Emelda Marcos Malaysia.

Kak Mah... jom kita karaoke lagu... kalau anda gembira tepuk tangan... clap..clap..., gua tengah gembira sesangat menyambut kenaikkan harga barangan, minyak dan toll..... rasa tak sabar pulak...
Read more...

No comments:

Powered By Blogger

Anda adalah pelawat yang ke.....

;

King Of The KOPS

King Of The KOPS

About Me

Hanyalah Manusia Biasa.............

My Blog List

Selamat Datang - Trafik Tak Jem Hari Ini !!

Followers

Islamic Hijri Calendar