Monday, July 13, 2009

Sumber Kewangan utk memulakan Perniagaan Pertanian

Untuk memulakan projek atau pun perniagaan, sudah pasti kita perlukan modal ataupun sumber kewangan. Satu daripada cara untuk memperolehi modal adalah dengan membuat pinjaman bank. Baru - baru ini saya ada mendengar taklimat daripada pegawai Agrobank berkaitan dengan pelbagai bentuk pinjaman yang ada disediakan untuk mereka yang berminat untuk menceburkan diri dalam bidang pertanian ini,sesuai dengan konsep ' Pertanian adalah Perniagaan'.

Kerajaan telah memperuntukan dana sebanyak RM300 juta untuk Agrobank uruskan dana yang dikenali sebagai ' Pinjaman Mikro Kredit'. Pinjaman maksima untuk program ini adalah sebanyak RM50,000.00 tanpa perlu cagaran serta penjamin !.Kadar faedah yang dikenakan adalah sebanyak 4 % atas baki bulanan.

Disamping itu juga ada dana pinjaman untuk belia yang turut diuruskan oleh Agrobank,namun begitu borang permohonan perlu di ambil daripada pejabat - pejabat belia yang berhampiran dengan anda.Untuk pinjaman belia ini, aktivinya tidak terhad kepada bidang pertanian sahaja tetapi apa jua jenis perniagaan yang anda minati.

Pihak kerajaan telah pun menyediakan banyak kemudahan untuk anda memulakan perniagaan, oleh itu rebutlah peluang ini.

Kunjungilah Agrobank yang berdekatan dengan anda untuk keterangan lanjut.

1 comment:

Mrs Rebecca said...

Perhatian

Sir / Madam

Kami menawarkan pinjaman dari jumlah minimum sebanyak 50,000.00 hingga 20 juta Euro, Dolar & Pound-sterling di REBECCA WILLIAMS LOAN FIRM. Adakah anda sedang mencari pinjaman untuk semua jenis tujuan, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Peribadi, Gadai Janji, Pinjaman Kereta, Pinjaman Penyatuan Hutang, Pinjaman Tidak Bercagar, Modal Risiko, dan lain-lain ..

Anda berada di tempat yang betul Penyelesaian pinjaman anda! Saya seorang pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan Individu dan Perniagaan pada kadar faedah yang rendah dan berpatutan kadar faedah 2%.

* Sekiranya anda sangat serius seperti saya, kami akan melakukan transaksi ini dengan 7 Hari Kerja Perbankan dari tarikh permulaan. Kami mempunyai Cawangan dan Rumah Clearing di beberapa negara seperti: Cawangan Turki, Cawangan United Kingdom, Cawangan Amerika Syarikat, Cabang Jepun, Cawangan Indonesia dan Afrika Selatan dan lain-lain,

NOTA: Minimum 1 tahun dan maksimum 20 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan. Pelanggan harus berusia di atas 35 tahun. Transaksi pinjaman ini adalah
Jaminan 100% untuk pelanggan yang serius.

Hubungi E-mel: rebeccawilliamsloanfirm@gmail.com

Terima kasih.

Powered By Blogger

Anda adalah pelawat yang ke.....

;

King Of The KOPS

King Of The KOPS

About Me

Hanyalah Manusia Biasa.............

My Blog List

Selamat Datang - Trafik Tak Jem Hari Ini !!

Followers

Islamic Hijri Calendar